What's new

ACT Guro [D-lis] Night of Revenge / 魔女は復讐の夜に (RJ405582)


Memory

Cthulhu
Joined
Apr 4, 2010
Messages
804
Reputation score
388
-snip pic-
Yeah, nothing weird has ever been done with 3D.
I don't approve of this image.
She deserves to be abused far more roughly. A meat toilet would be a more suitable position. :D
 

Amagawa

New member
Joined
May 15, 2018
Messages
1
Reputation score
0
Erotic
game over animation has been added. There is no line yet.
You can see it by selecting "Peek a Nightmare" in the entrance area of the paradise.
It has already been added to the gallery.
The finish will be added in the future.

item

-Added a new ring. It is available at the underground holy church.
-Added new weapons. It is available in the abandoned lower layer.
Which area exactly is the paradise one?
 

UnHolyBlessing

Well-known member
Joined
Jul 24, 2018
Messages
348
Reputation score
856
[B]D-lisディーリス[/B]‏ @[B]Dlisgame[/B]



おはようございます、魔女夜最新版は本日更新予定となりますので宜しくお願いいたします! コメント返信等少々お待ちくださいませ。

New version will release this night(Japanese time).
 

UnHolyBlessing

Well-known member
Joined
Jul 24, 2018
Messages
348
Reputation score
856
New version released. (ver0.26)

5/31 Ver0.26の主な変更点

バグ修正
Bug fixed

・愚者の指輪装備時、回復アイテムを使った時のHP、MP回復量が、最大値を正しく参照していない不具合
When you equip "愚者の指輪", using health/mana potion's bug fixed.

追加&変更点


MAP系


※基本的に霧にぶつかったらその先はまだ進めません。
Fog area still can't enter yet.

エロ
Erotic

・ゲームオーバーアニメを追加しました。セリフはまだありません。
地下聖教会エリアで"悪夢を覗く"を選択すると見る事が出来ます。
ギャラリーにも追加済みです。
フィニッシュは今後追加予定となります。
(今回追加分のGOアニメのみESCキーでアニメ中断可能です、次回他のGOアニメでも追加します)
Add new gameover scene, also in gallery.
When you defeated in "地下聖教会" area, choose "悪夢を覗く".
Will add finish scene in the future, you can press ESC to cancel animation, will add on other animation in the future.

アイテム
Item

・新武器を追加しました。地下聖教会の今まで行けなかった所を降りた先のチェストで入手可能です。
・新リングを1つ追加しました。地下教会区アイテムチェストで入手可能です。

Add new weapon, you can get in "地下聖教会" somewhere can't fall down before.
Add new ring, you can get it from item chest in "地下教会区".

システム
System

・レベルリセット&能力再振り可能となりました。
教区教会のヴェンデッタに話しかけてリセットを選択してください。
今のところ何度でもノーリスクで再振りできますが、製品版ではイデア消費等にしようかなと思います。

You can reset your level and stat now.
In "教区教会", you can choose reset stat and level.
No cost now, maybe will need cost イデア in the future.

・MAPにアイテムチェストを設置しました。
鍵無し、鍵有りなど種類を増やしていきます。
鍵の種類によっては開けるのにアイテムが複数必要になります。

Add item chests in maps.
Some chests don't need key, but some need.
Different kind of keys will give more items.

前回より
From April

・武器のガード時消費SP、復讐の一撃時の回復率、ジャストガード時の回復率は次回武器強化システムを導入後にまとめて設定します。
現在は一部以外未設定です。

Some weapon's guard will cost SP, revenge attack's recover rate, perfect guard's recover rate will add after weapon upgrade (or forge? like your weapon after upgrade will be +1 +2 or something) system.



他システム面でまだまだ色々と手を入れまていますが、まだ調整段階ですので今後色々変えていくと思います。
ガードや復讐の一撃の難易度に伴う有用性だったり、敵の攻撃の調整ですね。

Other things about system still working on.
Guard and revenge attack will be useful in the future, also will change some enemy's attack moving.

今後目標としていく武器関連のシステム
Target in the future, about weapon system.

武器毎にジャストガード回復値や、復讐の一撃HP回復値などなどの項目を追加しましたが、分類で大まかな特徴があります。
Every weapon will have their perfect guard recover rate, revenge attack's HP recover rate.
There is those difference.

勿論例外な武器も沢山ありますが、とりあえず以下を予定しております。
Some weapons will have their rate, will add in the Future.

・片手剣系
One hand swords
基本癖がなくバランスよい、強くなりすぎないようにする。

Basic is balance.

・大剣、重量武器系
Heavy weapons
攻撃が遅い
攻撃範囲が広い
ガード能力が高い
ガード時の消費SPも少ない
強靭削りが高いので敵が怯む
リベンジ回復(HPの黄色いバーの回復率)が高い
”復讐の一撃回復率が高い”(今後設定
攻撃力がSTRに依存

Slow attack speed
Wide attack range
High guard rate
Low cost when guard
Some enemy will fear when you make high damage to them.
Revenge attack's recover (yellow bar in HP bar) will be high
High recover rate after revenge attack (will add in the future)
Attack damage need STR (High STR means high damage)

・細剣系
Rapier
攻撃が早い
手数が多い(今後実装予定のクリティカル率と相性もいい)
”ジャストガード回復”でMPも回復する(現在一部のみ)
復讐の一撃の威力が高い(今後改良予定)

ガード能力弱い
強靭削りが低いので敵があまり怯まない
攻撃力がDEXに依存

Fast attack speed
Hits more (Will add in the future, will be nice with critical chance, rapier will be nice with high critical)
Perfect guard will also recover MP (will config in the future)
Revenge attack can cause great damage (will config in the future)
Bad for guard
Enemy will not fear because you can't cause high damage
Attack damage need DEX (High DEX means high damage)

・槍系
Spear\Lance
基本能力として片手剣と大剣の間くらいの性能を目指す
攻撃範囲が広い
攻撃速度はやや遅い
ガード能力はやや低め
ジャンプ攻撃を強化して、独特な攻撃にする。斜め下に急降下攻撃とか・・・?

Basic stat between one hand sword and heavy sword
Wide attack range
A bit slow attack speed
A bit low guard
Jump attack will increase damage with special move. like Rockman X6, Zero's SENTSUIZAN...?

・杖系
Wand
パリィが出来ない
武器による属性魔法強化能力がある(今後)
”ジャストガード回復”でMPも回復する、細剣よりも回復率は良い。

通常攻撃が遠距離攻撃、現在一個だけある杖の骸布~は攻撃距離など見直します
魔法とは違ったややユニークな遠距離攻撃にする
攻撃力がINTに依存

Can't parry
Weapon can increase element (add stat )
Perfect guard can recover MP, too. even can recover more MP than rapier
Basic attack is range attack
Can use unique range attack (far than basic magic attack)
Attack damage need INT (high INT means high damage)

と、まだ細かく色々とあるのですがこんな感じです。
リングも駆使して色々なビルドとか考えられたら楽しいなあと思って作ってます。
HP振&重量武器、ごり押しリベンジ回復、復讐の一撃回復で回復薬いらず!とか。


あと、魔法もそろそろ着手できそうなので、魔法も絡めるとさらに色々な攻め方が出来るかなーと考えてます。
杖系なんて対応する魔法補正効果あるのに、魔法がないのでまだ死んでますからね・・・!


また、武器強化システムや諸々の実装が終わり次第、敵のHPも見直します。

今後のMAP
MAP in the future
ここ数か月はMAPの更新をしておりませんが、実はメインは制作途中の空中巡礼道を除いて残りラストMAPのみとなっております(広い)
ただし、以前もお伝えしている様に寄り道MAPの構想がありますのでそちら
も制作をするのですが、ラストMAPは序盤のみ支援版でプレイ可能にして、中盤~ラストまでは完成版でプレイ可能、という形を取らせて頂く予定です。
なので現在MAPの実装は優先度が下がっております。
目新しい部分が無いと感じられるかもしれませんが、もう少々お待ちくださいませ。
なお完成後もいくつか新MAPは無料で追加していく予定です。

Will not add new map in the future, will finish rest map parts.

次回目標

先月に
”また5月にシステム改修が進まなければ、6月はエロ無しで一気にシステムを構築するかもしれませんのでご了承くださいませ。”
と記載しておりましたが、エロ無しは申し訳ないので棄村のゲームオーバーCGのアニメ化とエロ・・・に分類されるとは思うのですが状態異常異種妊娠&出産の追加を6月に追加しようと思います。



5月目標達成
Target on May

・ゲームオーバーエロ1つ
・システム追加
追加で
武器1個追加
リング1個追加しました。

Add new gameover scene
Add system
Add new weapon
Add new ring

6月の目標
Target on June

・既存ゲームオーバーエロの改修、棄村のゲームオーバーCGのアニメ化
・状態異常異種妊娠&出産の追加
・武器強化システム

Will config some gameover scene, add animation on Village's gameover scene.
Will add birth and something similar things
Weapon forge system


Too many things in these days, sorry for my poor translate.
 
Last edited:

aithirsnemesis

Active member
Joined
Jun 6, 2018
Messages
73
Reputation score
148
New version released. (ver0.26)

5/31 Ver0.26の主な変更点

バグ修正
Bug fixed

・愚者の指輪装備時、回復アイテムを使った時のHP、MP回復量が、最大値を正しく参照していない不具合
When you equip "愚者の指輪", using health/mana potion's bug fixed.

追加&変更点


MAP系


※基本的に霧にぶつかったらその先はまだ進めません。
Fog area still can't enter yet.

エロ
Erotic

・ゲームオーバーアニメを追加しました。セリフはまだありません。
地下聖教会エリアで"悪夢を覗く"を選択すると見る事が出来ます。
ギャラリーにも追加済みです。
フィニッシュは今後追加予定となります。
(今回追加分のGOアニメのみESCキーでアニメ中断可能です、次回他のGOアニメでも追加します)
Add new gameover scene, also in gallery.
When you defeated in "地下聖教会" area, choose "悪夢を覗く".
Will add finish scene in the future, you can press ESC to cancel animation, will add on other animation in the future.

アイテム
Item

・新武器を追加しました。地下聖教会の今まで行けなかった所を降りた先のチェストで入手可能です。
・新リングを1つ追加しました。地下教会区アイテムチェストで入手可能です。

Add new weapon, you can get in "地下聖教会" somewhere can't fall down before.
Add new ring, you can get it from item chest in "地下聖教会".

システム
System

・レベルリセット&能力再振り可能となりました。
教区教会のヴェンデッタに話しかけてリセットを選択してください。
今のところ何度でもノーリスクで再振りできますが、製品版ではイデア消費等にしようかなと思います。

You can reset your level and stat now.
In "教区教会", you can choose reset stat and level.
No cost now, maybe will need cost イデア in the future.

・MAPにアイテムチェストを設置しました。
鍵無し、鍵有りなど種類を増やしていきます。
鍵の種類によっては開けるのにアイテムが複数必要になります。

Add item chests in maps.
Some chests don't need key, but some need.
Different kind of keys will give more items.

前回より
From April

・武器のガード時消費SP、復讐の一撃時の回復率、ジャストガード時の回復率は次回武器強化システムを導入後にまとめて設定します。
現在は一部以外未設定です。

Some weapon's guard will cost SP, revenge attack's recover rate, perfect guard's recover rate will add after weapon upgrade (or forge? like your weapon after upgrade will be +1 +2 or something) system.



他システム面でまだまだ色々と手を入れまていますが、まだ調整段階ですので今後色々変えていくと思います。
ガードや復讐の一撃の難易度に伴う有用性だったり、敵の攻撃の調整ですね。

Other things about system still working on.
Guard and revenge attack will be useful in the future, also will change some enemy's attack moving.

今後目標としていく武器関連のシステム
Target in the future, about weapon system.

武器毎にジャストガード回復値や、復讐の一撃HP回復値などなどの項目を追加しましたが、分類で大まかな特徴があります。
Every weapon will have their perfect guard recover rate, revenge attack's HP recover rate.
There is those difference.

勿論例外な武器も沢山ありますが、とりあえず以下を予定しております。
Some weapons will have their rate, will add in the Future.

・片手剣系
One hand swords
基本癖がなくバランスよい、強くなりすぎないようにする。

Basic is balance.

・大剣、重量武器系
Heavy weapons
攻撃が遅い
攻撃範囲が広い
ガード能力が高い
ガード時の消費SPも少ない
強靭削りが高いので敵が怯む
リベンジ回復(HPの黄色いバーの回復率)が高い
”復讐の一撃回復率が高い”(今後設定
攻撃力がSTRに依存

Slow attack speed
Wide attack range
High guard rate
Low cost when guard
Some enemy will fear when you make high damage to them.
Revenge attack's recover (yellow bar in HP bar) will be high
High recover rate after revenge attack (will add in the future)
Attack damage need STR (High STR means high damage)

・細剣系
Rapier
攻撃が早い
手数が多い(今後実装予定のクリティカル率と相性もいい)
”ジャストガード回復”でMPも回復する(現在一部のみ)
復讐の一撃の威力が高い(今後改良予定)

ガード能力弱い
強靭削りが低いので敵があまり怯まない
攻撃力がDEXに依存

Fast attack speed
Hits more (Will add in the future, will be nice with critical chance, rapier will be nice with high critical)
Perfect guard will also recover MP (will config in the future)
Revenge attack can cause great damage (will config in the future)
Bad for guard
Enemy will not fear because you can't cause high damage
Attack damage need DEX (High DEX means high damage)

・槍系
Spear\Lance
基本能力として片手剣と大剣の間くらいの性能を目指す
攻撃範囲が広い
攻撃速度はやや遅い
ガード能力はやや低め
ジャンプ攻撃を強化して、独特な攻撃にする。斜め下に急降下攻撃とか・・・?

Basic stat between one hand sword and heavy sword
Wide attack range
A bit slow attack speed
A bit low guard
Jump attack will increase damage with special move. like Rockman X6, Zero's SENTSUIZAN...?

・杖系
Wand
パリィが出来ない
武器による属性魔法強化能力がある(今後)
”ジャストガード回復”でMPも回復する、細剣よりも回復率は良い。

通常攻撃が遠距離攻撃、現在一個だけある杖の骸布~は攻撃距離など見直します
魔法とは違ったややユニークな遠距離攻撃にする
攻撃力がINTに依存

Can't parry
Weapon can increase element (add stat )
Perfect guard can recover MP, too. even can recover more MP than rapier
Basic attack is range attack
Can use unique range attack (far than basic magic attack)
Attack damage need INT (high INT means high damage)

と、まだ細かく色々とあるのですがこんな感じです。
リングも駆使して色々なビルドとか考えられたら楽しいなあと思って作ってます。
HP振&重量武器、ごり押しリベンジ回復、復讐の一撃回復で回復薬いらず!とか。


あと、魔法もそろそろ着手できそうなので、魔法も絡めるとさらに色々な攻め方が出来るかなーと考えてます。
杖系なんて対応する魔法補正効果あるのに、魔法がないのでまだ死んでますからね・・・!


また、武器強化システムや諸々の実装が終わり次第、敵のHPも見直します。

今後のMAP
MAP in the future
ここ数か月はMAPの更新をしておりませんが、実はメインは制作途中の空中巡礼道を除いて残りラストMAPのみとなっております(広い)
ただし、以前もお伝えしている様に寄り道MAPの構想がありますのでそちら
も制作をするのですが、ラストMAPは序盤のみ支援版でプレイ可能にして、中盤~ラストまでは完成版でプレイ可能、という形を取らせて頂く予定です。
なので現在MAPの実装は優先度が下がっております。
目新しい部分が無いと感じられるかもしれませんが、もう少々お待ちくださいませ。
なお完成後もいくつか新MAPは無料で追加していく予定です。

Will not add new map in the future, will finish rest map parts.

次回目標

先月に
”また5月にシステム改修が進まなければ、6月はエロ無しで一気にシステムを構築するかもしれませんのでご了承くださいませ。”
と記載しておりましたが、エロ無しは申し訳ないので棄村のゲームオーバーCGのアニメ化とエロ・・・に分類されるとは思うのですが状態異常異種妊娠&出産の追加を6月に追加しようと思います。



5月目標達成
Target on May

・ゲームオーバーエロ1つ
・システム追加
追加で
武器1個追加
リング1個追加しました。

Add new gameover scene
Add system
Add new weapon
Add new ring

6月の目標
Target on June

・既存ゲームオーバーエロの改修、棄村のゲームオーバーCGのアニメ化
・状態異常異種妊娠&出産の追加
・武器強化システム

Will config some gameover scene, add animation on Village's gameover scene.
Will add birth and something similar things
Weapon forge system


Too many things in these days, sorry for my poor translate.
It's fine. A new update is always nice to see. Thank you for your hard work!
 
Top